نگرش معلمان ایرانی زبان اانگلیسی درباره تفکر انتقادی و نقش آن در آموزش زبان خارجی

جلیل یزدانخواه؛ دکتر بهرام بهین؛ دکتر محمد حسین یوسفی؛ دکتر حسن اسدالله فام

دوره 9، شماره 2 ، آبان 1400، ، صفحه 59-78

https://doi.org/10.22049/jalda.2021.27228.1303

چکیده
  در تحقیق کیفی حاضر، برداشت معلمان ایرانی زبان انگلیسی در خصوص تفکر انتقادی و نقش آن در آموزش زبان خارجی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت.۳۶ نفر از معلمان زبان انگلیسی بواسطه نمونه آماری هدفمند بعنوان شرکت کنندگان در تحقیق انتخاب شدند. با هدف جمع آوری داده ها، سه نوع  ابزار متفاوت؛ مصاحبه های دقیق ژرفکاوانه، مصاحبه های متمرکز روایت ...  بیشتر